sexta-feira, 26 de setembro de 2008

DESIGN NA NHA VIDA

Txeu alguem debi ta pensa "mo ki design entra na nha vida?". Ami també n ta pensal az vez, pan podi sabi di undi ki n bem pa undi ki n kre bai. Si nhoz konxi Bob Marley nhoz konxi kel musika "Exodus". Anoz tudu nu tem um papel nez mundu. Ki é vivi vida di midjor manera possivel. Nu ta txiga nez mundu ku nove mez sem sabi nada. Tem 2 alguem ki ta inxinanu tudu kez sabi tudu kez inxinadu i tudu kez prendi pa nu ser ainda midjor pessoas pa nu konsigui vivi midjor ki ez. noz mai ku noz pai. Na nha kaza n atxa tudu kuza ki hoji em dia nta gosta i ki n ka podi vivi sem ez. Sem sabi (so maz tardi ki n bem diskubri), n ta vivia ku um artista. N da konta ma afinal tudu kuza ki hoji em dia n gosta foi dentu kaza ki n atxal. Design, arquitectura, fotografia, musica, arte, africa etc. Pikinoti nta odjaba nha pai ta fazi cartaz ta fazi logotipos az vez pa concursos az vez pa amigos nem n ka ta ligaba. Na 96 n bem portugal studa. ETIC - Escola tecnica de Imagem e Comunicação, la n da konta ma kel kuza staba na sangui. N tra kurso di design i kada dia ki passa sempri n tenta konsumi design/arte/komunikasom. Ami inda nsta kumesa. n tem txeu kuza prendi ma tambe n tem txeu pa inxina. nha sonho é um dia CV ser um referencia na design e comunicasom. kela ke noz riqueza cultura. AMI É DODU NA DESIGN.


Muitas pessoas devem pensar "como é que o design entrou na minha vida?". Eu também penso nisso de vez em quando, para saber de onde vim e para onde quero ir. Se voces conhecem Bob Marley devem conhecer a musica "Exodus". Todos nós temos um papel neste mundo, que é viver a vida da melhor forma possivel. Nós chegamos a este mundo já com nove meses sem saber nada. Há duas pessoas que nos ensinam tudo o que sabem, tudo o que lhes ensinaram e tudo o que aprenderam para que nós sejamos ainda mlhores pessoas para termos uma vida melhor que eles tiveram. A nossa mãe e o nosso pai. Na minha casa encontrei tudo o que hoje emdia gosto e não posso viver sem eles. Sem saber (só mai tarde vim a descubrir), eu vivia com um artista. Dei-me conta de que tudo o que gosto hoje em dia encontrei dentro de casa. Design, arquitectura, fotografia, musica, arte, africa, etc. De pequeno via o meu pai a fazer cartazes, logotipos, as vezes para concursos outras para amigos e eu nem ligava. Em 96 vim para Portugal estudar . _Etic – Escola Tecnica de Imagem e Comunicação, lá dei-me conta de que aquilo estava no sangue. Fiz o curso de Design e cada dia que passa tento sempre consumir design/arte/comunicação. Eu ainda estou a começar. Tenho muito a aprender mas tambem tenho muito a ensinar. O meu sonho é ver Cabo Verde ser uma referência em design e comunicação. É isso a nossa riqueza. Cultura. AMI É DODU NA DESIGN.

Sem comentários: